تاریخ خبر: // کد خبر: 103467 // // // // //


پاسخگویی روابط عمومی هما در خصوص خبر قطع دسترسی سایت های اینترنتی فروش بلیت

پیرو موضوع افزایش قیمت بلیت هواپیما طی چند هفته گذشته و اقدام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” در قطع دسترسی برخی از سایت های اینترنتی که از نرخ های غیرمتعارف استفاده می کردند، متاسفانه برخی از سایت ها اخبار نادرستی از نتیجه جلسه روز گذشته منتشر ساختند.


پاسخگویی روابط عمومی هما در خصوص خبر قطع دسترسی سایت های اینترنتی فروش بلیت

پیرو موضوع افزایش قیمت بلیت هواپیما طی چند هفته گذشته و اقدام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” در قطع دسترسی برخی از سایت های اینترنتی که از نرخ های غیرمتعارف استفاده می کردند، متاسفانه برخی از سایت ها اخبار نادرستی از نتیجه جلسه روز گذشته منتشر ساختند.

در پاسخ به بازنشر نادرست آنچه به واقع رخ داده است، معصومه اصغرزاده، مدیرکل روابط عمومی “هما” در گفت و گویی به ابهامات موجود پاسخ داد.

اصغرزاده در خصوص قطع دسترسی های رخ داده که این روزها بسیار درباره آن گفتگو می شود اظهار داشت: بیش از 2 هزار آژانس و دفاتر خدمات مسافرتی در سرتاسر کشور مشغول فعالیت هستند که سهم ارزشمندی در فروش بلیت پروازهای “هما” دارند و همچنان در حال استفاده از سرویس های شرکت ایران ایر می باشند.

آنچه به واقع اتفاق افتاده حذف دسترسی 7 شرکت فروش اینترنتی بوده که با استفاده از موتورهای جستجوی دارای اشکال، نرخ های نامتعارفی را ارایه می دادند و “هما” دسترسی این سایت ها به وب سرویس های خود را قطع نموده است.

وی توضیح داد: در این میان ابتدا تنها وب سرویس یک سایت فروش اینترنتی در حدود 2 هفته پیش قطع شد و 6 جستجوگر دیگر از پنجشنبه گذشته وب سرویس های “هما” را دریافت نکرده اند. بنابراین نه 2 هزار آژانس که تنها 7 شرکت از دسترسی به سیستم فروش بلیت های “هما” منع گردیدند.

مدیرکل روابط عمومی “هما” فروش اینترنتی بلیت هواپیما را نیاز امروز و حق قطعی مردم شریف ایران دانست و اعلام کرد: ایران ایر با فروش اینترنتی مشکلی ندارد بلکه به عنوان ایرلاین ملی با گرانفروشی رخ داده مخالف است و کلیه اقدامات صورت گرفته در این راستا بوده است.

اصغرزاده با اظهار تعجب از اعتراض به “هما” به خاطر محدودسازی دسترسی متخلفان گفت: سودجویان نوسانات ارزی به دنبال مخفی کردن خود پشت هیاهوی دسترسی های اینترنتی هستند و حال آنکه متخلفان متعددی در این صنعت وجود دارند که “هما” صرفا با نظارت خود دست آنها را کوتاه کرده است.

مدیرکل روابط عمومی “هما” جلسه روز گذشته در سازمان هواپیمایی کشوری را مثبت ارزیابی نمود و افزود: با تعهد نمایندگان سایتها مبنی بر رفع نواقص موجود، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” دسترسی این سایت های فروش را مجددا برقرار خواهد ساخت و سازمان هواپیمایی کشوری نیز بر روند فعالیت ها و نحوه فروش سایت های مذکور برای اجرای بهینه این تعهد نظارت، خواهد بود.

 

با اندکی تلخیص و اضافات برگفته از کانال تلگرامی اکسین پرواز، https://t.me/oxinparvaz2/888

به نظر من !!!
برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو