تاریخ خبر: // کد خبر: 106572 // // //

گران فروشی در غرفه مواد خوراکی داخل ترانزیت فرودگاه شیراز

یک از مسافران فرودگاه شیراز طبق فاکتوری که ارائه کرده می گوید : ” دیشب در فرودگاه شیراز پروازمان تاخیر داشت ؛ بخاطر درخواست کودک گرسنه ام از غرفه داخل ترانزیت یک همبرگر و یک سیب زمینی پنیر دار خریدم که هزینه آن ۶٠ هزار تومنشد ، به بهانه خرابی دستگاه فاکتور نزد، اما به اصرار من یک فاکتور دستی نوشتند. به مدیر فرودگاه از بابت گرانی اعتراض کردم جواب این بود: اگه گرونه نخرید !

گران فروشی در غرفه مواد خوراکی داخل ترانزیت فرودگاه شیراز

یک از مسافران فرودگاه شیراز طبق فاکتوری که ارائه کرده می گوید : ” دیشب در فرودگاه شیراز پروازمان تاخیر داشت ؛ بخاطر درخواست کودک گرسنه ام  از غرفه داخل ترانزیت یک همبرگر و یک سیب زمینی پنیر دار خریدم که هزینه آن ۶٠ هزار تومنشد ، به بهانه خرابی دستگاه فاکتور نزد، اما به اصرار من یک فاکتور دستی نوشتند. به مدیر فرودگاه از بابت گرانی اعتراض کردم جواب این بود: اگه گرونه نخرید !

به کودک می توان گفت چون گران است گرسه بمان . در ضمن ضمن آب و نوشیدنی هم گفتند نداریم فقط باید موهیتو بیست هزار تومنی بخرید!”

گرا فروشی در مجامع عمومی به خصوص در فرودگاه ها و سوء استفاده از موقعیت از جمله مشکلاتی است که با وجود اعتراضات هنوز رسیدگی نشده است .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی اخبار هوانوردی کن نیوز

 

به نظر من !!!
برچسب های خبر: ,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو