تاریخ خبر: // کد خبر: 134115 // // // //


فعالیت سلیقه ای ایرلاین ها در حفاظت از چمدان و بار مسافران

پیام مسافر پرواز بین المللی ماهان ایر از خاطره ای که در این پرواز داشتند ؛


فعالیت سلیقه ای ایرلاین ها در حفاظت از چمدان و بار مسافران

پیام مسافر پرواز بین المللی ماهان ایر از خاطره ای که در این پرواز داشتند ؛

سلام
چند وقت پیش اینجانب مسافر پرواز شانگهای-تهران هواپیمایی ماهان، پس از رسیدن به فرودگاه و تحویل چمدان متوجه شکستگی چمدان شدم.
هر چند بنده برای این سفر و با توجه به مسیر طولانی چمدانی با کیفیت و مرغوب از برند(امیننت) تهیه کرده بودم ولی متاسفانه به چمدان بنده خسارت وارد شده به طوری ک قابل ترمیم نیست.
پس از مشاهده چمدان و  پرکردن فرم توسط کارمند امور جامه دان مسافر در فرودگاه امام خمینی و ارسال فرم به شرکت ماهان بعد از طی یک هفته با بنده تماس گرفتند و گفتند ما مسیولیتی در قبال چمدان های گرانقیمت نداریم و یک چمدان معمولی از فروشگاه خودمان به شما می دهیم.

 

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی اخبار هوانوردی کن نیوز


دیدگاه خود را بنویسید


برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو