پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | گلایه های یک مسافر از شیوه برخورد فرودگاه با آسیب دیدگی جامه دان

تاریخ خبر: // کد خبر: 139243 // // // //


گلایه های یک مسافر از شیوه برخورد فرودگاه با آسیب دیدگی جامه دان

گلایه های یکی از مسافرین هواپیمایی زاگرس که چمدانشان توسط شرکت همراه کوشا کیش دچار آسیب دیدگی شدید شد .


گلایه های یک مسافر از شیوه برخورد فرودگاه با آسیب دیدگی جامه دان

سلام اینجانب یوسف‌مولوی نیا از مسافران قدیمی هواپیمایی زاگرس در تاریخ۹۷.۰۹.۱ به شماره 4070کیش به تهران چمدان دخترم توسط شرکت همراه کوشا کیش دچار آسیب دیدگی شدید شد این چمدان رو از ترکیه خریداری کرده بودم این شرکت بنده رو به یک فروشگاه کاملا ضعیف در ابتدای خ جمالزاده معرفی کرده ،بنده بعد از مراجعه به این فروشگاه چمدان های کاملا افتضاح نشان داده برایه تعویض چمدان جالب اینجا هست که مدیریت فروشگاه اعلام کرد حداکثر خسارت پرداختیه ما ۲۸۰هزارتومن می باشد الباقی مبلغ چمدان رو باید پرداخت نمایید اما چمدان ها در بازار ۱۰۰ هزار تومن هم قیمت نداشتن اما ۳۸۰هزار تومن قیمت می دادن از کن نیوز خواهشمندم این موضوع رو رسانه ای کنند تا مدیریت شرکت همراه کوشا کیش پاسخگو بنده باشند در صورت نیاز و صلاحدید مدیریت کن نیوز شماره موبایل بنده رو داخل پستشون بگذارند. 09126783314

 

منبع: کانال کن نیوز


دیدگاه خود را بنویسید


برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو