ایرلاین پرس | برخورد زشت شرکت هواپیمایی به اعتراض مسافر

تاریخ خبر: // کد خبر: 158552 // // // // //


برخورد زشت شرکت هواپیمایی به اعتراض مسافر

پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس قرار بود ساعت ۱۹:۳۰ دیروز، ۱۷ بهمن از تهران به مقصد کیش حرکت کند که با تاخیر همراه بود و اعتراض یکی از مسافران، با برخورد نامناسب مسئولان همراه بود.


برخورد زشت شرکت هواپیمایی به اعتراض مسافر

پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس قرار بود ساعت 19:30 دیروز، 17 بهمن از تهران به مقصد کیش حرکت کند که با تاخیر همراه بود.
در پی این ماجرا مسافران به این تاخیر اعتراض کردند و یکی از مسافران با مراجعه به دفتر هواپیمایی زاگرس، با اعتراض به این ناهماهنگی، علت را جویا شد که با برخورد نامناسب مسئولان همراه بود و ضمن هل دادن مسافر، گوشی او که در حال گرفتن فیلم از این صحنه بود را گرفتند و در آخر هم آن فیلم را از گوشی شخص پاک کردند.

بعد از این اتفاقات در نهایت برای حل این مسئله، به دفتر پلیس مراجعه کردند و این ماجرا با تدبیر پلیس به سرانجام رسید و پلیس هم ضمن دادنِ حق به مسافر، اجازه شکایت از مسئولان شرکت هواپیمایی را هم به او داد.

 

منبع : پایگاه خبری تحلیلی تیک


دیدگاه خود را بنویسید


برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو