پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | سرگردانی مسافران پرواز قشم ایر از دنیزلی به تهران ;

تاریخ خبر: // کد خبر: 174490 // // //


سرگردانی مسافران پرواز قشم ایر از دنیزلی به تهران

هواپیمای ایرباس A300-600 شرکت هواپیمایی قشم به رجیستر EP-FQM که با شماره پرواز QB2115 شب گذشته به دنیزلی پرواز کرده بود، به دلیل اشکال فنی در فرودگاه دنیزلی زمینگیر شده و هنوز به تهران بازنگشته است.


سرگردانی مسافران پرواز قشم ایر از دنیزلی به تهران

هواپیمای ایرباس A300-600 شرکت هواپیمایی قشم به رجیستر EP-FQM که با شماره پرواز QB2115 شب گذشته به دنیزلی پرواز کرده بود، به دلیل اشکال فنی در فرودگاه دنیزلی زمینگیر شده و هنوز به تهران بازنگشته است.

مسافران پرواز دنیزلی به تهران قشم ایر به دلیل آنچه خرابی تنها GPU موجود در فرودگاه عنوان شده است، سرگردان شده اند.

هواپیما قادر به استارت موتور نیست و مسافران ساعت ها در هواپیما سرگردانند.

مسافران وضعیت پزشکی مناسبی ندارند و برخی از مسافران نیاز به دارو دارند و از شب گذشته در هواپیما نشسته اند.

خلبان عنوان می کند که فرودگاه یک GPU دارد و آنهم خراب است.

راه دیگر استفاده از APU خود هواپیما است که مطمئناً آن هم مشکل داشته و در صورتی که یکی از این دو مورد فراهم نشود، موتورهای هواپیما استارت نخواهند خورد.

دستگاه کوچکی نیز وجود دارد که موسوم به Ground Starter بوده و میتواند با تزریق هوای فشرده، موتور را استارت زند.

چندین ساعت است که هیچ یک از این راه حل ها اتفاق نیفتاده است.

 

 

جوابیه روابط عمومی قشم ایر

پرواز هواپیمای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ شرکت هواپیمایی قشم با شماره پروازی ۲۱۱۴ در روز جمعه مورخ ۹۸/۱/۹ که میبایست در مسیر دنیزلی-تهران، به علت بروز نقص فنی و عدم تطابق EPU ( گراند پاور) موجود در فرودگاه با هواپیما، با تاخیر مواجه گردید. در همین خصوص به منظور رسیدگی به حال مسافرین، تا زمان برطرف نمودن نقص فنی، مسافرین این پرواز جهت استراحت به هتل هایی در شهر مبدا منتقل شده و شرایط پذیرایی کامل در وعده های مورد نیاز ایشان در ترمینال و همچنین هتل های محل اقامت فراهم شده است. لازم به ذکر است مسافرین پرواز مذکور قبل از انتقال به هتل، به علت عدم صدور مجوز آنی توسط فرودگاه مبدا به علت ترافیک پروازها و تردد مسافرین در این فرودگاه و زمانبر بودن این روند به علت شرایط فرودگاهی، به ناچار دقایقی را با صبر و شکیبایی در کابین هواپیمای قشم ایر گذراندند و در این مدت همکاران شرکت هواپیمایی قشم ضمن حضور در کنار مسافرین و پس از ارائه توضیحات لازم توسط خلبان، ایشان را در اسرع وقت به هتل های در نظر گرفته شده اعزام نمودند. گفتنی است اقدامات لازم جهت اعزام همکاران مهندسی و تعمیرات این شرکت و همچنین انتقال قطعات مورد نیاز، از تهران و استانبول به فرودگاه دنیزلی بلافاصله صورت پذیرفته و هواپیمای مذکور پس از رفع اشکال، مجددا به چرخه عملیاتی باز خواهد گشت.

***

پیرو انتشار جوابیه قشم ایر در خصوص پرواز دنیزلی به تهران، مسافران اعتقاد دارند خبرى از صبحانه منو باز و ناهار گرم نبوده است!!

مسافران پرواز دنیزلى به تهران، همچنان جوابیه روابط عمومى قشم ایر را نقد کرده و می گویند ما ساعت ها درون هواپیما بوده ایم و نه دقایقى!!

گزارش مسافران پرواز ۲۱۱۵ دنیزلی – تهران قشم ایر در پاسخ به روابط عمومی این شرکت که گفته بود مسافران چند دقیقه در هواپیما بوده اند. مسافران: بله ۶۰۰ دقیقه درون هوپیما بودیم!!

آخرین وضعیت مسافران پرواز دنیزلى-تهران. هتل، وعده غذایى و ترانسپورت ٣٠٠ مسافر با تلاش نماینده چارترکننده انجام شد.

منبع : انتخاب // کانال تلگرامی کن نیوز // کانال تلگرامی مرجع هوانوردی پارسی


دیدگاه خود را بنویسید


برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو