پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | گلایه یک مسافر از هواپیمایی آتا و آژانس فلایتیو

تاریخ خبر: // کد خبر: 183623 // // // // //


گلایه یک مسافر از هواپیمایی آتا و آژانس فلایتیو

یکی از مسافران هواپیمایی آتا مدعی شده است که در تاریخ ۱۳۹۸/۱/۲۸ مبادرت به خرید بلیط برای سه نفر از اقوام خود از طریق اینترنت در مسیر تهران به تبریز هواپیمایی آتا به شماره پرواز ۱۳۵۶۰۲ مورخ دوشنبه ۱۳۹۸/۲/۲ ساعت ۰۸:۰۵ دقیقه نموده که هنگام خرید، نوع بلیط از نوع کلاس پروازی k و قابل استرداد نمایش داده شد و پس از خرید بلیط کلاس پروازی در بلیط از نوع D (به‌گفته سایت از نوع غیر قابل استرداد) صادر گردیده است.


گلایه یک مسافر از هواپیمایی آتا و آژانس فلایتیو

اینجانب در تاریخ ۱۳۹۸/۱/۲۸ مبادرت به خرید بلیط برای سه نفر از اقوام خود از طریق اینترنت در مسیر تهران به تبریز هواپیمایی آتا به شماره پرواز ۱۳۵۶۰۲ مورخ دوشنبه ۱۳۹۸/۲/۲ ساعت ۰۸:۰۵ دقیقه نمودم که هنگام خرید، نوع بلیط از نوع کلاس پروازی k و قابل استرداد نمایش داده شد و پس از خرید بلیط کلاس پروازی در بلیط از نوع D (به‌گفته سایت از نوع غیر قابل استرداد) صادر گردید.
♦ با توجه به شرایط پیش آمده برای دو نفر از مسافرین باید بلیط را مسترد می‌کردم و در روز بعد بلیط تهیه می‌کردم.
ضمن اینکه یکی از مسافرین از پرواز استفاده نموده و دو نفر استفاده نکردند و با توجه به تماس های مکرر با آژانس مربوطه ایشان اعلام نمودند به استناد قوانین هواپیمایی آتا امکان استرداد بلیط مقدور نمی‌باشد و در صورت عدم استفاده دو مسافر مبلغ بلیط استرداد نخواهد شد.
♦ علیهذا با توجه به اینکه آژانس مربوطه در ابتدای خرید نوع بلیط را قابل استرداد نمایش دادند و پس از صدور بلیط نوع آن را عوض کرده و غیر قابل استرداد صادر کردند، مدارک و تصاویر مربوطه را به پیوست تقدیم حضورتان خواهم کرد.

جوابیه شرکت فلایتیو

 

 

◊ تکمیلی

مسافر ناراضی پس از انتشار جوابیه فلایتور گفت، شایان ذکر است که شرکت فلایتیو دیروز چندین مرتبه با بنده تماس گرفتند و موضوع را پیگیری کردند و حتی به بنده اعلام نمودند که از من دعوت می‌کنند تا به دفتر شرکت بروم و تمام پروسه سرچ بلیط و خرید بلیط را به بنده نمایش دهند تا بنده متقاعد شوم که این موضوع مربوط به قوانین شرکت آتا می‌باشد نه فلایتیو ضمن اینکه یکی از مسئولین شرکت فلایتیو دیشب بیش از نیم ساعت با بنده تلفنی صحبت فرمودند اما نتیجه ای حاصل نشد.

در هر حال مقرر گردید که به جهت پیگیری مداوم و مستمر شرکت فلایتیو در مورد برطرف کردن سو تفاهم به وجود آمده، اینجانب کمال تشکر را از آن شرکت از طریق رسانه بزرگ کن نیوز اعلام دارم اما وقتی امروز صبح مشاهده نمودم که جوابیه آن شرکت به کن نیوز و ایمیل ارسالی فلایتیو به بنده کاملا مغایرت دارد از تصمیم خود پشیمان گردیدم.

 


دیدگاه خود را بنویسید


برچسب های خبر: ,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو