پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | دیدار مدیرعامل هما با کارکنان روابط عمومی این شرکت

تاریخ خبر: // کد خبر: 193089 // // //


دیدار مدیرعامل هما با کارکنان روابط عمومی این شرکت

هم زمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی، ریاست هیات مدیره ومدیرعامل “هما”، امروز با حضور در روابط عمومی ، این روز را به تمامی همکاران این قسمت تبریک گفتند.


دیدار مدیرعامل هما با کارکنان روابط عمومی این شرکت

هم زمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی، ریاست هیات مدیره ومدیرعامل “هما”، امروز با حضور در روابط عمومی ، این روز را به تمامی همکاران این قسمت تبریک گفتند.

خلبان زنگنه دراین دیدارضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) خطاب به همکاران روابط عمومی گفتند: مردم ولی نعمت ما هستند و وظیفه ما ارایه خدمات مناسب به هموطنان است .ما خدمتگزار مردم هستیم. بنابراین با داشتن روابط عمومی قوی و متخصص می توانیم دراین زمینه موفق عمل نماییم.

خلبان زنگنه در ادامه افزودند: “هما” نمادملی و حامل پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی است وباید با افتخار و با صلابت به اوج خودبرسد و این اتفاق نمی افتد مگر با سبک سازی. این بدین معنی نیست که جایگاهی حذف یا کارمندی کم شود. چه بسا ممکن است دربعضی ازقسمت ها نیز افزایشی را شاهد باشیم. البته این امر منوط به عملکرد قسمت هایی است که می توانندبرای مجموعه خود درآمد ایجاد نمایند.

مدیرعامل”هما” در خصوص برنامه وخط مشی ابلاغ شده به ایشان گفت: برنامه بنده در”هما”در کنار اصلاح ساختار، تبدیل شرکت به یک شرکت دولتی درآمد –هزینه است. بدین معنا که قسمت های مختلفی که می توانند به مرکز درآمد-هزینه تبدیل شوند، دراین خصوص اقدام نمایند.

ایشان ادامه دادند : البته که این کار تحت نظارت قسمت های مرتبط نظارتی خواهد بود که ذاتا وظیفه رسیدگی را برعهده دارند .

رییس هیات مدیره “هما”در خصوص برون سپاری بخشی از فعالیت های روابط عمومی بیان داشتند: این امر مورد تایید اینجانب است و دراین راه با همفکری وهم افزایی می توانیم موفق عمل نماییم .
خلبان زنگنه افزودند: “هما”به عنوان یک شرکت دولتی باید به یک شرکت درآمد- هزینه تبدیل گردد و تا حد امکان وابستگی خود را به منابع دولتی کاهش دهد و دراین زمینه با شناسایی منابع کسب درآمد خودکفا گردد .

مدیرعامل”هما” به توانمندی، تخصص وتجربه نیروی انسانی “هما”اشاره کرده وگفتند :نیروی انسانی وامکانات موجود در “هما” باهیچ شرکتی قابل قیاس نیست. وظیفه همه ما است که به این شرکت کمک نموده واز امکانات بالقوه موجود شرکت برای پویایی آن استفاده کنیم واین وظیفه تک تک همکاران است که در این جهت فعالیت نمایند.

مدیرعامل “هما “در پایان خطاب به همکاران روابط عمومی گفتند: ما همه یک تیم هستیم .روابط عمومی، مهندسی و تعمیرات، پشتیبانی، منابع انسانی و سایر قسمت ها در یک جهت عمل می کنیم. اگر موفقیتی حاصل شود، این موفقیت متعلق به تمامی کارکنان “هما” است. موفقیت “هما” را هماییان محقق می کنند واطمینان دارم با وجود نیروهای متخصص ومتعهد درتمامی بخش های این شرکت، هماییان شاهد اوج گیری “هما”در آینده نزدیک خواهند بود.

گفتنی است در ابتدای این دیدار مدیرکل روابط عمومی درخصوص برنامه های این قسمت حول محور تبدیل روابط عمومی به مرکز درآمد-هزینه از طریق فروش فرصت های تبلیغاتی، بهسازی ودرآمد زایی مرکزسرگرمی های داخل پروازی این قسمت وتغییر ساختار فیزیکی و نیروی انسانی روابط عمومی توضیحاتی ارایه نمود.

 

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته کانال تلگرامی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران


دیدگاه خود را بنویسید


برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو