تاریخ خبر: // کد خبر: 55585 // // // //

اطلاع‌رساني به موقع و شفاف متناسب با دستورالعمل حقوق مسافر انجام شود

معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي کشوري ارائه خدمات مناسب به مسافران و اطلاع‌رساني به موقع و شفاف متناسب با دستورالعمل حقوق مسافر تأکيد کرد.

اطلاع‌رساني به موقع و شفاف متناسب با دستورالعمل حقوق مسافر انجام شود

 

معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي کشوري تاکيد کرد
اطلاع‌رساني به موقع و شفاف متناسب با دستورالعمل حقوق مسافر انجام شود
معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي کشوري ارائه خدمات مناسب به مسافران و اطلاع‌رساني به موقع و شفاف متناسب با دستورالعمل حقوق مسافر تأکيد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مرتضي دهقان در جلسه هماهنگي پروازهاي نوروزي که با حضور رئيس سازمان هواپيمايي کشوري، مديران عامل شرکت هاي هواپيمايي، مديران ستادي شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي، فرودگاه مهرآباد و امام خميني(ره) و دبير انجمن شرکت هاي هواپيمايي ، نيروهاي امنيتي ، فرمانده پليس فرودگاه ها و گمرک برگزار شد بر سياست‌ها و برنامه‌‌ريزي هاي صورت گرفته در اين راستا و ارائه خدمات مناسب به مسافران و اطلاع‌رساني به موقع و شفاف متناسب با دستورالعمل حقوق مسافر تأکيد کرد.

وي به ارائه آمار و عملكرد بخش حمل و نقل هوايي در انجام پروازها و جابه جايي مسافر در 11 ماه گذشته اشاره كرد و افزود: در مدت مذكور در 55 فرودگاه كشور 377 هزار و 842  نشست و برخاست صورت گرفته و 45 ميليون مسافر جابه جا شدند كه به ترتيب با افزايش 7/8 درصدي در پروازهاي داخلي مواجه بوديم.

دهقان تصريح كرد: همچنين در پروازهاي خارجي نيز از 34 فرودگاه بين المللي 80 هزار  و 47 پرواز انجام و 11 ميليون و 715 هزار مسافر جابه جا شدند كه به ترتيب از رشد 9/6 درصدي برخوردار بوده است.

وي ادامه داد: امسال با توجه به تقاضاي بازار با 162 فروند هواپيماي فعال افزايش بيش از 10 درصدي در پروازها خواهيم داشت.

دهقان با تاكيد بر ضرورت پاسخگويي شفاف به مسافران و انتظارات شركت هاي هواپيمايي گفت: دستورالعمل حقوق مسافر نيز تكليف شركت هاي هواپيمايي را مشخص كرده است و با پايبندي به شرايط مندرج در دستورالعمل بسياري از شكايت ها كاهش خواهد يافت.

معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي كشوري از شركت هاي هواپيمايي خواست تا كلاس هاي نرخي خود را در سايت شركت هاي خود قرار دهند و هماهنگي لازم را با نمايندگان فروش خود داشته باشند تا بالاتر از كلاس نرخي تعيين شده توسط شركت ها بليت فروخته نشود.

در این جلسه همچنين از مسافران نوروزي خواسته شد تا بليط خود را از دفاتر خدمات مسافرت  هوايي معتبر و داراي مجوز خريداري و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به سامانه حقوق مسافر در سايت سازمان هواپيمايي كشوري به آدرسwww.CAO.ir مراجعه و شكايت خود را ارسال کنند.

در اين جلسه همچنين گزارشي از فعاليت هاي انجام شده در جهت تسهيل و خدمات رساني بيشتر در نوروز ارائه شد.

منبع : شرکت فرودگاه ها

به نظر من !!!
برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو