تاریخ خبر: // کد خبر: 55729 // // //

اولويت ميزباني نوروز 97 در مهرآباد

مديرکل فرودگاه مهرآباد گفت: ساماندهي به وضعيت پروازها در اولويت کارهاي فرودگاه مهرآباد قرار دارد زيرا ريشه بسياري از نابساماني‎هايي در فرودگاه‎ها ناشي از عدم اطلاع‎رساني از وضعيت و زمان پروازها به مسافران است.
مدیرکل فرودگاه مهرآباد با تاکید بر رعایت تکریم مسافران توسط شرکت‎های هواپیمایی گفت: یکی از برنامه‎های مهم این اداره کل به منظور کاهش استرس سفر مسافران، حضور دایمی و مستمر کارکنان دفاتر تحت اختیار آن شرکت‎ها در محل کار برای پاسخگویی به مسافران است که باید از سوی شرکت‎های هواپیمایی رعایت شود.

اولويت ميزباني نوروز 97 در مهرآباد

 

ساماندهي پروازها و پاسخگويي شرکت‎هاي هواپيمايي در اولويت ميزباني نوروز 97 در مهرآباد
مديرکل فرودگاه مهرآباد گفت: ساماندهي به وضعيت پروازها در اولويت کارهاي فرودگاه مهرآباد قرار دارد زيرا ريشه بسياري از نابساماني‎هايي در فرودگاه‎ها ناشي از عدم اطلاع‎رساني از وضعيت و زمان پروازها به مسافران است.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‎نیا در جلسه کميته تسهيلات نوروزی که با حضور فرماندهاي پليس و سپاه حفاظت و دادستان فرودگاه، روساي ايستگاه‎هاي شرکت‎هاي هواپيمایي در تهران، شرکت‎هاي هندلينگ و دیگر ارگان‎ها وسازمان‎ها برگزار شد، گفت: برای تسهیل در تردد مسافران فرودگاهی و ارتقای خدمات در طول مسیر سفر از فرودگاه و کاهش تأخیرات احتمالی و رعایت حقوق شهروندی در فرودگاه مهرآباد، با همراهی و تعامل همه واحدهای فرودگاهی اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‎رسانی و پاسخگویی مناسب به مسافران افزود: با توجه به تأکید سازمان هواپیمایی کشوری بر تأمین هواپیمای BACK UP (پشتیبان) در روزهای نوروز، این کار امری الزامی و جدی است زیرا با این حجم پرواز و مسافر در فرودگاه مهرآباد تأخیرات احتمالی ناشی از نقص فنی یا موارد دیگر می‎تواند در ترمینال‎های فرودگاه مهرآباد منجر به ایجا مشکل شود و وجود هواپیماهای پشتیبان می‎تواند بسیار مفید باشد.

صفی نیا افزود: شرکت‎های هواپیمایی باید از فروش بلیت به مسافران پیش از دریافت مجوز پرواز اکیداً خودداری کنند و خود را ملزم به رعایت جدول زمانبندی پروازها و برنامه پروازی تنظیم شده توسط فرودگاه بدانند. همچنین باید از تعجیل یا تأخیر در باز کردن کانترهای پذیرش مسافر و همچنین از بستن زود هنگام کانترها به ویژه زمانی‎که مسافران مقابل کانترهای پذیرش مسافر حضور دارند، اکیداً خودداری شود.

صفی نیا درباره نظارت بر انجام وظایف شرکت‎های هندلینگ گفت: در این زمینه موارد استاندارد حمل و نقل هوایی باید رعایت شود و این فرودگاه بر عملکرد شرکت‎های هندلینگ در رعایت تمام موارد استاندارد در پذیرش و ارسال بار نظارت خواهد کرد. در این زمینه پوشاندن بار مسافران در زمان بارندگی به منظور جلوگیری از خیس شدن آنها و پرتاب نکردن بارها و توجه به موارد ایمنی باید مورد توجه باشد.

وی همچنین بر همراهی و خدمت‎رسانی ویژه به مسافران توانخواه تا مرحله نهایی تأکید کرد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با تاکید بر رعایت تکریم مسافران توسط شرکت‎های هواپیمایی گفت: یکی از برنامه‎های مهم این اداره کل به منظور کاهش استرس سفر مسافران، حضور دایمی و مستمر کارکنان دفاتر تحت اختیار آن شرکت‎ها در محل کار برای پاسخگویی به مسافران است که باید از سوی شرکت‎های هواپیمایی رعایت شود.

منبع : شرکت فرودگاه ها

به نظر من !!!
برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو