تاریخ خبر: // کد خبر: 72031 // // //

خلاصه آنچه در سی و سومین برنامه مهمان هفته گذشت

سی و سومین مهمان هفته در آستانه روز جهانی مخابرات هواپیمایی با حضور مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی برگزار شد.

خلاصه آنچه در سی و سومین برنامه مهمان هفته گذشت
خلاصه آنچه در سی و سومین برنامه مهمان هفته گذشت

سی و سومین مهمان هفته در آستانه روز جهانی مخابرات هواپیمایی با حضور مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوای ایران، صمد آقاجانی در این برنامه که امروز (دوشنبه 24 اردیبهشت) برگزار شد، به نکات جالب و مهمی اشاره کرد که در ادامه میخوانید:

– حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی شامل زیرساختهای ارتباطی، نرمافزارهای ارائه خدمات ارزش افزوده و مجموعه دادههای هوانوردی و فرودگاهی است که در یک جا برای مدیریت و بهینهسازی بهتر دادهها و جلوگیری از افزونه دادهها و ارائه خدمات با سطوح مختلف جمع شدهاند.

– کارشناسان رشتههای مخابرات، آی تی و نرمافزار در گرایشهای مختلف قابلیت کار در حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی را دارند.

– پس از ادغام اداره کل مخابرات و اداره کل فناوری اطلاعات در چهار سال پیش، حجم کارهای این اداره کل چندین برابر شده، در حالی که تعداد کارکنان تغییری نکرده است.

– به جای اینکه به فکر افزایش نیروی باشیم، سعی کردهایم از نیروی انسانی استفاده بهینهداشته باشیم.

– به منظور استفاده بهینه از ظرفیت نیروها در سراسر فرودگاهها، اقدام به تشکیل گروههای کشوری کردهایم که بر روی پروژها از راه دور با یکدیگر کار میکنند.

– اکنون سامانه اعلام پروازها در 25 فرودگاه نصب شده است و تمام کارهای نصب و پشتیبانی آن توسط گروههای تشکیل شده در داخل شرکت انجام میشود.

– به طور میانگین در هر ساعت بالای 2000 حمله سایبری به شبکه را دفع میکنیم.

– از جمله خدماتی که برای مسافران ارائه کردهایم، فراهم کردن اینترنت رایگان در فرودگاهها و راهاندازی سامانه پذیرش مشترک برای ایرلاینها است که باعث میشود مسافران مسافت کمتری را در فرودگاه طی کنند و کمتر مجبور به ایستادن در صف شوند.

– در زمینه استفاده از تولیدات داخلی، برای تامین سامانههای مورد نیازمان اقدام به طراحی آنها میکنیم. برای نمونه، نرمافزار”آی پس” را که همکارانم در داخل شرکت نوشتهاند، ارزشی معادل یک و نیم میلیارد تومان دارد.

– کار کردن و دستیابی به نتیجه، یکی از بالاترین لذتها در میان همکارانم است که باعث میشود کمتر به مسائل مادی توجه کنند.

– برگزاری برنامه مهمان، هفته ایده بسیار قشنگی است که با مدل اجرایی خوبی پیش رفته  و یک نقطه برجسته در میان فعالیتهای روابط عمومی محسوب میشود.

– “روز ارتباطات و روابط عمومی” و “روز جهانی مخابرات هواپیمایی” را به هر دو مجموعه تبریک میگویم و از زحمات هر دو مجموعه قدردانی میکنم.

منبع : شرکت فرودگاه ها

برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو