تاریخ خبر: // کد خبر: 74176 // // // // //

تحلیل بخشی از عملکرد شرکت هواپیمایی آسمان در موضوع تأخیر و لغو پروازی

در این مطلب به صورت خلاصه به تحلیل عملکرد شرکت هواپیمایی آسمان در خصوص تاخیرات پروازی و لغو پروازهای این ایرلاین پرداخته شده است.

تحلیل بخشی از عملکرد شرکت هواپیمایی آسمان در موضوع تأخیر و لغو پروازی

آسمان، در بین ایرلاین‌های بزرگ کشور، بیشترین میزان لغو پروازی را داشته به طوریکه حدود 10 درصد پروازهای این ایرلاین درماه گذشته لغو شده است.

   

میزان لغو پروازی آسمان در ماه گذشته افزایش بسیار زیادی داشته است به طوریکه لغو پروازی در هفته های میانی اردیبهشت ماه به بالاترین میزان در 8 ماه گذشته رسیده است.

آسمان در موضوع تاخیرهای پروازی وضعیت بهتری داشته و در میان ایرلاین‌های داخلی بعد از آتا و کارون قرار دارد. میانگین تاخیرهای آسمان در ماه گذشته 43 دقیقه در هر پرواز بوده است.

نمودار زیر تاخیرهای آسمان را در هفته های گذشته نشان میدهد. تاخیرات آسمان پس از طی نوسانات تعطیلات عید، حدود 4 هفته وضعیت بهتری داشته ولی مجددا در اردیبهشت‌ماه افزایش پیدا کرده است.

بیشترین تاخیر پروازی ثبت شده برای هواپیمایی آسمان مربوط به پرواز تهران – شیراز با 4 ساعت تاخیر بوده است. پس از آن بیشینه تاخیر مربوط به پرواز ایلام-تهران آسمان است.

آسمان 14.3 درصد پروازهای از مبدا تهران را در اختیار دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی پرواز نما

 

 

برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

اخبار متفرقه (سایر حوزه ها)

آرشیو

پربازدید

ایران ایر تور

آرشیو

اترک

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو