تاریخ خبر: // کد خبر: 74203 // // // //

عذرخواهی کتبی رئیس ایستگاه مشهد کاسپین از مسافران / واکنش بازپرس جرایم فرودگاه

رئیس ایستگاه مشهد خط هوایی کاسپین از مسافران بابت عدم اطلاع رسانی تاخیر پرواز شماره 028 و برخورد نامناسب کارکنان طی نامه ای کتبا عذر خواهی نمود ،مسافران این اقدام وى را شجاعانه توصیف کرده و او را تحسین کردند

عذرخواهی کتبی رئیس ایستگاه مشهد کاسپین از مسافران / واکنش بازپرس جرایم فرودگاه

رئیس ایستگاه مشهد خط هوایی کاسپین از مسافران بابت عدم اطلاع رسانی تاخیر پرواز 028 دوم خرداد،تاخیر هفت ساعته  و برخورد نامناسب کارکنان طی نامه ای کتبا عذر خواهی نمود ،مسافران این اقدام وى را شجاعانه توصیف کرده و او را تحسین کردند.

 

واکنش بازپرس جرایم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به اقدام رئیس ایستگاه مشهد کاسپین:

باسلام وارادت
بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از رئیس محترم ایستگاه کاسپین و سایر پرسنل خدوم و زحمتکش آن شرکت در مشهد اعلام می دارم .یقیناً این اقدام خوب ایشان باعث رضایت مسافرین و زایرین حضرت رضا (ع )وخشنودی خداوند و ولی نعتمان امام هشتم (ع) خواهد شد انشالله تمام شرکت های هواپیمایی کما فی السابق حقوق مسافرین را رعایت نموده و رعایت تکریم و احترام را سر لوحه کار خود قرار دهند.
محمدحسن اصولی صفار بازپرس جرایم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس

 

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال هوانوردی کن نیوز

به نظر من !!!
برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو