تاریخ خبر: // کد خبر: 74917 // // // // //

عملکرد شرکت هواپیمایی ماهان در موضوع تأخیر و لغو پروازی

در گزارش حاضر به برسی عملکرد شرکت هواپیمایی ماهان در موضوع تأخیر و لغو پروازی با تکیه بر آمار و اطلاعات بدست آمده پرداخته شده است. گزارشی که شاید پس از بررسی توسط مسئولین این شرکت هواپیمایی به رفع نارسایی های شرکت کمک شایانی کند.

عملکرد شرکت هواپیمایی ماهان در موضوع تأخیر و لغو پروازی

شرکت ماهان در ماه گذشته عملکرد بسیار خوبی را در تاخیرهای پروازی ثبت کرده است و با میانگین ۳۳ دقیقه تاخیر در هر پرواز رتبه دوم کمترین میزان تاخیر را در بین ایرلاین های داخلی داشته است.

بررسی روند تاخیرهای هفتگی نشان می دهد ماهان پس از بازه تعطیلات عید به میزان زیادی تاخیرهای خود را کاهش داده است ولی پس ازآن با شیبی ملایم افزایش یافته و در اواخر اردیبهشت به بیشترین میزان خود رسیده است.

همچنین بررسی دقیق تر تأخیرها نشان می دهد، در ماه گذشته بیشترین میزان میانگین تاخیر در مسیرهای اصفهان_خارک، تهران_کیش و تهران_مشهد رخ داده است.

البته به دلیل تفاوت تعداد پرواز مسیرهای هواپیمایی، مجموع تاخیر مسیرهای تهران_کیش، تهران_کرمان و بالعکس بیشتر از سایر مسیرهاست.

 

شرکت ماهان در موضوع لغو پروازی در رتبه 12 شرکت های هواپیمایی است و نسبت به ایرلاین هایی نظیر آسمان، ایران ایر، زاگرس و.. وضعیت بهتری دارد.

با بررسی دقیق تر، مسیر کرمان_تهران هواپیمایی ماهان، بیشترین لغو پروازی را داشته است و پس از آن مسیر تهران_ساری و مجددا مسیر کرمان_تهران بحرانی ترین مسیرهای ماهان در موضع لغو پروازی هستند.

 

با تحلیل لغوهای پروازی شرکت ماهان در بازه زمانی 8ماهه، درمیابیم بیشترین لغو پروازی به ترتیب مربوط به بهمن، اسفند، اردیبهشت و فروردین است.

همچنین شرکت ماهان، 13.1% از پروازهای از مبدا تهران را به خود اختصاص داده است.

 

با اندکی اضافات و تلخیص از کانال تلگرامی پرواز نما

برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

اخبار متفرقه (سایر حوزه ها)

آرشیو

پربازدید

ایران ایر تور

آرشیو

آسمان

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو