ایرلاین پرس | در حوزه ترمینال‌داری خدمات خوبی به مردم نداده‌ایم

تاریخ خبر: // کد خبر: 77829 // // //


در حوزه ترمینال‌داری خدمات خوبی به مردم نداده‌ایم

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه در حوزه ترمینال‌داری با کسانی که به آنها خدمات می‌دهیم منافع مشترک نداریم و همه تقریباً سود یک طرفه است، گفت: طبق مسئولیت اجتماعی خود باید به مردم جوابگو باشیم.


در حوزه ترمینال‌داری خدمات خوبی به مردم نداده‌ایم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،  مراسم و رونمایی و تقدیر از ایده‌های برتر پایانه هوایی ایرانشهر بعدازظهر امروز در فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: ایرانشهر قرار است به کیمیایی در صنعت هوایی کشور و آسیا تبدیل شود.

شهرام آدم‌نژاد افزود: سال‌ها شاخص‌های رفاه و پایدار برای نسل‌های فعلی و آینده نظیر GDM و MDP مطرح بود اما بعدها اعلام شد که این شاخص‌ها نمی‌تواند توسعه لازم را نشان دهد.

وی ادامه داد: توسعه نیازمند برنامه مفصلی است و شهر فرودگاهی امام خمینی به توجه به خدمات خود سعی کرده مسئولیت اجتماعی خود را به بهترین نحو انجام دهد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: افزایش ارزش نام تجاری شرکت شهر فرودگاه امام خمینی (ره) افزایش اعتبار ، ایجاد محیط کار بهداشتی و با انگیزه بیشتر از مواردی بود که در فرودگاه امام در دستور کار قرار دادیم.

آدم‌نژاد افزود: مسئولیت اجتماعی ما می‌گوید که همواره با محیط زیست همراهی کنیم.

وی گفت: در حوزه ترمینال‌داری با کسانی که به آنها خدمات می‌دهیم متأسفانه منافع مشترک نداریم و همه تقریباً سود یک طرفه است. 

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: در رابطه با همه پروژه‌ها باید طبق مسئولیت اجتماعی خود به مردم پاسخگو باشیم و باید حق و حقوق مردم را بدهیم.

وی گفت: در خصوص ایرانشهر هر کسی حق دارد درباره بزرگترین پروژه فرودگاهی کشور خود نظر دهد؛ فرایند انتخاب ایده‌های برتر ایرانشهر انجام شد، مشارکت مردم گسترده بود و این یکی از پروژه‌هایی بود از بیس اولیه آن اطلاعات در اختیار مردم قرار گرفت.

آدم‌نژاد گفت: فراخوان عمومی طراحی ایرانشهر از ۱۵ اسفندماه آغاز شد و تا ۲۰ فروردین ۹۷ ادامه داشت و تا سوم اردیبهشت ۹۷ (روز معمار) تمدید شد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: ایجاد فضای آرام برای کاهش اضطراب، القای حس دعوت‌کنندگی و خوش‌آمدگویی، منحصربه‌فرد بودن، تجانس با الگوهای بومی و هویت‌بخش و ایجاد فضای خاطره‌انگیز همراه با عرضه هویت و اصالت اسلامی و ایرانی از معیارهای این ارزیابی بود.

وی اظهار داشت: از ۵۶۵ ایده که به دبیرخانه ارسال شد شش ایده به عنوان ایده برتر انتخاب شد.

بنابراین گزارش در پایان این مراسم از ارائه‌دهندگان ایده‌های برتر تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع : فارس نیوز


دیدگاه خود را بنویسید


برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو