تاریخ خبر: // کد خبر: 80771 // // // //


راه اندازی میز خدمت در تمام فرودگاه های پرترافیک کشورتا پایان سال 97

بهمن باقری، مسئول پیگیری، راه اندازی و نظارت بر میز خدمت و امور مرتبط با منشور حقوق شهروندی در نظام اداری در ستاد و فرودگاه های کشور با بیان اینکه اکنون میز خدمت در دو فرودگاه مهرآباد و مشهد راه اندازی شده و مورد استقبال قرار گرفته است، از برنامه ریزی برای فعال کردن میز خدمت در تمام فرودگاه های پرترافیک تا پایان سال جاری خبر داد.


راه اندازی میز خدمت در تمام فرودگاه های پرترافیک کشورتا پایان سال 97
راه اندازی میز خدمت در تمام فرودگاه های پرترافیک کشورتا پایان سال 97

مسئول پیگیری، راه اندازی و نظارت بر میز خدمت و امور مرتبط با منشور حقوق شهروندی در نظام اداری در ستاد و فرودگاه های کشور با بیان اینکه اکنون میز خدمت در دو فرودگاه مهرآباد و مشهد راه اندازی شده و مورد استقبال قرار گرفته است، از برنامه ریزی برای فعال کردن میز خدمت در تمام فرودگاه های پرترافیک تا پایان سال جاری خبر داد.

بهمن باقری، مدیر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی کشور که اخیرا با ابلاغ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با حفظ سمت، مسئول پیگیری، راه اندازی و نظارت بر میز خدمت و امور مرتبط با منشور حقوق شهروندی در نظام اداری در ستاد و فرودگاه های کشور شده است، درگفت و گو با روابط عمومی شرکت عنوان کرد: بخشی از وظایف محول شده به من در مسئولیت جدید، در راستای ارتقای سطح کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) است. ASQ روش سنجش کیفیت خدمت رسانی به مسافران است و میز خدمت نیز یکی از مقوله های خدمت رسانی و در راستای ارائه تسهیلات به مراجعان و مسافران است.

باقری با بیان اینکه طرح ASQ در راستای حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع (مسافران) راه اندازی شده است، گفت: میز خدمت محلی برای پاسخ به پرسش های مسافران در حوزه های مختلف است که رضایتمندی ارباب رجوع از خدمت رسانی فرودگاه را افزایش می دهد.

مدیر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی کشور با بیان اینکه تجربه راه اندازی میز خدمت در دو فرودگاه مهرآباد و مشهد موفقیت آمیز بوده است، افزود: هر سال در ایام حج و نوروز نیز که با حجم بالای مسافران و پروازها مواجه هستیم، میزهای خدمت موقت را راه اندازی می کنیم که با استقبال خوبی همراه هستند. تا پایان سال جاری در نظر داریم میزهای خدمت دایمی را در سه فرودگاه پرترافیک اصفهان، شیراز و تبریز راه اندازی کنیم.

وی گفت: فعالیت میزهای خدمت فرودگاه ها سالی دو بار مورد ارزیابی کارشناسان قرار می گیرد. همچنین از فرم های نظرسنجی مسافران نیز برای ارزیابی و امتیازدهی میزهای خدمت استفاده می شود.

منبع : شرکت فرودگاه ها

به نظر من !!!
برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو