تاریخ خبر: // کد خبر: 81637 // // // //


بازدید دکتر «فرزانه شرفبافی» از قسمت های مختلف همادر فرودگاه حضرت امام (ره)

دکتر «شرفبافی»، رییس هیات مدیره ومدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما”، بامداد روز جمعه هشتم تیر ماه سال جاری ضمن حضور در فرودگاه حضرت امام(ره)، ازقسمت های مختلف عملیاتی شرکت بازدید نمود.


بازدید دکتر «فرزانه شرفبافی» از قسمت های مختلف همادر فرودگاه حضرت امام (ره)

دکتر «شرفبافی»، رییس هیات مدیره ومدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما”، بامداد روز جمعه هشتم تیر ماه سال جاری ضمن حضور در فرودگاه حضرت امام(ره)، ازقسمت های مختلف عملیاتی شرکت بازدید نمود.
درابتدای بازدید، مدیرعامل “هما” ضمن حضور درسالن خروجی ترمینال مسافری، ازنزدیک درجریان خدمات دهی به مسافران “هما” قرار گرفت و نکات لازم درخصوص ارتقا سرویس دهی به مسافران را بیان نمود. وی درادامه از دفتر فروش، امور جامه دان، دفاتر اداری مستقر درترمینال مسافری، کارگاه تجهیزات یخ زدایی، دفتر بازرسی فنی تجهیزات کمکی هواپیما، دفاتر اداری ساختمان رمپ کنترل و … بازدید و با کارکنان این واحدها گفتگو نمود.
درادامه این دیدار، جلسه ای با حضور مدیران شرکت و مدیرعامل درسالن کنفرانس ایستگاه برگزار گردید و طی آن دکتر «شرفبافی» درخصوص عملکرد بخش های مختلف و لزوم افزایش و ارتقا کیفیت خدمات دهی به مسافران سخنانی ایراد نمود.
وی درخصوص راه اندازی بخش های مختلف “هما” دراین فرودگاه گفت: باتلاش و کوشش همه همکاران، قسمت هایی از جمله کیترینگ راه اندازی گردید و درتلاش هستیم که قسمت های دیگری همچون آشیانه های “هما” را پس ازسال ها راه اندازی نماییم زیرا فرودگاه حضرت امام (ره) برای “هما” بسیار با اهمیت است.
همچنین دکتر «شرفبافی» ضمن تاکید برلزوم اجرای نظام آراستگی محیط کار (S5) در بخش های مختلف، ازمدیران خواست که پیشنهادات ونظرات خود را جهت بهبود اموراجرایی ارایه نمایند تا پیگیری و اقدام لازم انجام گیرد.
درپایان مدیرعامل “هما” ضمن تشکر ازهمه همکاران سخت کوش “هما”یی دراین فرودگاه افزود: تک تک شما عزیزان در رده های مختلف برای شرکت ارزشمند هستید و تلاش همه شما موجب ارتقا کیفیت خدمات دهی به مسافران عزیز شرکت و سربلندی “هما” می گردد.
درابتدای بازدید، مدیرعامل “هما” ضمن حضور در سالن خروجی ترمینال مسافری، ازنزدیک درجریان خدمات دهی به مسافران “هما” قرار گرفت و نکات لازم درخصوص ارتقا سرویس دهی به مسافران را بیان نمود. وی درادامه از دفتر فروش، امور جامه دان، دفاتر اداری مستقر درترمینال مسافری، کارگاه تجهیزات یخ زدایی، دفتر بازرسی فنی تجهیزات کمکی هواپیما، دفاتر اداری ساختمان رمپ کنترل و … بازدید و با کارکنان این واحدها گفتگو نمود.
درادامه این دیدار، جلسه ای با حضور مدیران شرکت و مدیرعامل درسالن کنفرانس ایستگاه برگزار گردید و طی آن دکتر «شرفبافی» درخصوص عملکرد بخش های مختلف و لزوم افزایش و ارتقا کیفیت خدمات دهی به مسافران سخنانی ایراد نمود.
وی درخصوص راه اندازی بخش های مختلف “هما” دراین فرودگاه گفت: باتلاش و کوشش همه همکاران، قسمت هایی از جمله کیترینگ راه اندازی گردید و درتلاش هستیم که قسمت های دیگری همچون آشیانه های “هما” را پس ازسال ها راه اندازی نماییم زیرا فرودگاه حضرت امام (ره) برای “هما” بسیار با اهمیت است.
همچنین دکتر «شرفبافی» ضمن تاکید برلزوم اجرای نظام آراستگی محیط کار (S5) در بخش های مختلف، ازمدیران خواست که پیشنهادات ونظرات خود را جهت بهبود اموراجرایی ارایه نمایند تا پیگیری و اقدام لازم انجام گیرد.
درپایان مدیرعامل “هما” ضمن تشکر ازهمه همکاران سخت کوش “هما”یی دراین فرودگاه افزود: تک تک شما عزیزان در رده های مختلف برای شرکت ارزشمند هستید و تلاش همه شما موجب ارتقا کیفیت خدمات دهی به مسافران عزیز شرکت و سربلندی “هما” می گردد.

 

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران


دیدگاه خود را بنویسید


برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو