تاریخ خبر: // کد خبر: 82325 // // //


انجام طرح های حقوق شهروندی شرکت فرودگاه ها بر مبنای شاخص های ACI

رئیس کارگروه حقوق شهروندی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه در بازه زمانی شش ماهه حدود 40 درصد برنامه های منشور حقوق شهروندی شرکت عملیاتی شده است از انجام طرح ها و برنامه های حقوق شهروندی بر مبنای شاخص های استاندارد بین المللی ACI خبر داد.


انجام طرح های حقوق شهروندی شرکت فرودگاه ها بر مبنای شاخص های ACI
انجام طرح های حقوق شهروندی شرکت فرودگاه ها بر مبنای شاخص های ACI/ برنامه ریزی برای راه اندازی پنل های نظرسنجی آنلاین در فرودگاه های کشور

رئیس کارگروه حقوق شهروندی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه در بازه زمانی شش ماهه حدود 40 درصد برنامه های منشور حقوق شهروندی شرکت عملیاتی شده است از انجام طرح ها و برنامه های حقوق شهروندی بر مبنای شاخص های استاندارد بین المللی ACI خبر داد.

بهمن باقری، مدیر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی کشور و رئیس کارگروه حقوق شهروندی، در گفت و گو با روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران عنوان کرد: منشور حقوق شهروندی دارای آیتم های گسترده ای است که بخشی از آن با برنامه های ASQ  (ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی ) منطبق است. به عبارت دیگر هرچه کیفیت خدمت رسانی به مسافران در فرودگاه ها در حوزه های مختلف از جمله فراهم کردن تسهیلات رفاهی، بهداشت محیط و شیوه اطلاع رسانی بهبود یابد رضایتمندی مسافران افزایش می یابد و در راستای تحقق اهداف حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع (مسافران) فعالیت کرده ایم.

رئیس کارگروه حقوق شهروندی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اینکه از سه سال پیش اجرای مصادیق و شاخص های حقوق شهروندی در شرکت شروع شده است، گفت: از زمان ابلاغ بخشنامه ریاست جمهوری تطبیق اقدامات انجام شده در شرکت با منشور حقوق شهروندی ابلاغی را آغاز کرده ایم و در کمتر از شش ماه 40 درصد اهداف محقق شده است.

وی تصریح کرد: تمام اقدامات انجام شده در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حوزه حقوق شهروندی بر مبنای شاخص های استاندارد جهانی ACI است که معیاری برای سنجش کیفیت خدمات فرودگاه ها و تکریم مسافران به شمار می رود.

باقری با بیان اینکه میز خدمت محلی برای پاسخ به پرسش های مسافران در حوزه های مختلف است که رضایتمندی ارباب رجوع از خدمت رسانی فرودگاه را افزایش می دهد،  افزود: تجربه راه اندازی میز خدمت در دو فرودگاه مهرآباد و مشهد موفقیت آمیز بوده و به زودی این طرح را در فرودگاه های اصفهان، شیراز و تبریز عملیاتی می کنیم.

وی افزود: هر سال در ایام حج و نوروز نیز که با حجم بالای مسافران و پروازها مواجه هستیم، میزهای خدمت موقت را راه اندازی می کنیم که با استقبال خوبی همراه هستند. دراین میزهای خدمت از راهنمایان مسافر استفاده می شود که تا پایان هفته جاری دستورالعمل استفاده از لباس متحدالشکل برای نیروی انسانی این بخش را ابلاغ می کنیم. هدف از طراحی لباس متحدالشکل یکسان سازی و وحدت رویه است که شناسایی راهنمایان را تسهیل می کند و آرامش ذهنی بیشتر را برای مسافران به دنبال دارد.

باقری گفت: در راستای تحقق حقوق شهروندی مطالعات راه اندازی پنل نظرسنجی آنلاین از مسافران را در فرودگاه مهرآباد انجام داده ایم که به زودی فعالیت آزمایشی خود را آغاز می کند و سپس به تدریج  در سایر فرودگاه ها عملیاتی خواهد شد.

منبع : شرکت فرودگاه ها

به نظر من !!!
برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو