تاریخ خبر: // کد خبر: 83525 // // // //

امید ایرباس به تصاحب بازار میان پیکرها با هواپیماهای A330neo و A321LR

در حالی که بویینگ به کار بر روی برنامه هواپیمای میان‌پیکر خود NMA ادامه می‌دهد، ایرباس ترکیبی از هواپیماهای A330neo و A321LR را برای رقابت در این بخش از بازار در نظر گرفته است.

امید ایرباس به تصاحب بازار میان پیکرها با هواپیماهای A330neo و A321LR

در حالی که بویینگ به کار بر روی برنامه هواپیمای میان‌پیکر خود NMA ادامه می‌دهد، ایرباس ترکیبی از هواپیماهای A330neo و A321LR را برای رقابت در این بخش از بازار در نظر گرفته است.

هواپیماساز اروپایی برد ایرباس A321neo را برای تصاحب بازار جایگزینی بویینگ B757-200 افزایش داده و در انتظار صدور گواهینامه‌های A330neo است.

ایرباس رده‌بندی‌های تازه‌ای بر اساس صندلی-برد برای بازار جهانی خود پیش‌بینی کرده است که برای کارایی‌ هواپیماها، تغییرات استراتژی و مدل تجاری شرکت ها مناسب است.

ایرباس می‌گوید هر دو هواپیمای A330neo و A321neo در رده هواپیماهای میان‌پیکر تا 300 صندلی قرار دارند و به شرکت های هوایی فرصتی برای آزمایش انجام پروازهای دور و با گنجایش مسافر بالاتر را خواهند داد.

ایرباس بر این باور است که به طراحی و ساخت یک هواپیمای تازه برای این رده‌بندی نیازی نیست. شرکت ها می‌توانند A321LR را در مسیرهای طولانی پرواز دهند و در صورت نیاز بدون تغییری آن را در مسیرهای کوتاه‌تر هواپیماهای تک‌راهرو بکار گیرند.

حدود 48 شرکت هواپیمایی پیشتر هر دو هواپیمای A330 و A321 را در ناوگان خود در خدمت دارند.

 

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی مرجع هوانوردی پارسی، https://t.me/aerospacetalk/14586

برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

اخبار متفرقه (سایر حوزه ها)

آرشیو

پربازدید

ایران ایر تور

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو