فیلم| مرتب کردن چمدان های مسافران در فرودگاه توکیو
شنبه 5 خرداد 1397 4 هفته قبل ٬

فیلم| مرتب کردن چمدان های مسافران در فرودگاه توکیو

ویدئوی زیر تصاویری از مرتب کردن‌ چمدان های مسافران در فرودگاه‌ توکیو توسط کارکنان فرودگاه جهت سهولت و راحتی بیشتر مسافران و نظم و ترتیب مثال زدنی ژاپنی ها را نمایش می دهد.

چمدان های گم شده در فرودگاه
یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 2 ماه قبل

چمدان های گم شده در فرودگاه

گم شدن چمدان بعد از جا ماندن از پرواز بدترین اتفاق بدی است که می تواند برای ما اتفاق بیفتد. اما تا به حال برایتان این سوال پیش آمده که ایرلاین ها با چمدان های گمشده چه کار می کنند؟ برخی چمدان ها خوش شانس هستند و بالاخره به دست صاحبشان می رسند، اما برخی دیگر هیچ وقت دوباره صاحبشان را نمی بینند و در یک گوشه در فرودگاه تلنبار می شوند. بعد از مدتی حجم چمدان های گمشده می تواند بسیار زیاد شود و بالاخره ایرلاین ها باید فکری برای این چمدان ها بکنند. فروش چمدان های گمشده در فرودگاه راهکاری است که هم ایرلاین ها از شر چمدان های اضافه خلاص می شوند و هم به هرحال پولی به جیب می زنند و درآمدی کسب می کنند!

چمدان مسافران آتا در فرودگاه آتاتورک ماند/ سرگردانی مسافران در بی‌برنامگی شرکت‌ها
جمعه 4 اسفند 1396 4 ماه قبل

چمدان مسافران آتا در فرودگاه آتاتورک ماند/ سرگردانی مسافران در بی‌برنامگی شرکت‌ها

پرواز ۶۶۰۴ روز سوم اسفند از استانبول به تهران انجام شد، اما زمانی که مسافران به فرودگاه امام خمینی (ره) رسیدند، متوجه شدند که چمدان ‌آنها در فرودگاه آتاتورک جا مانده است.

اگر چمدانمان در پرواز گم شد، چه کار کنیم؟!
پنج شنبه 7 دی 1396 6 ماه قبل ٬

اگر چمدانمان در پرواز گم شد، چه کار کنیم؟!

اگر چمدان خود را به هر دلیلی پس از پرواز، در مقصد نیافتید، سه کار وجود دارد که می‌بایست حتماً آنها را انجام دهید. اما پیش از این سه مرحله، بد نیست کمی از حقوق خود به عنوان یک مسافر مطلع شوید.

سرگردانی مسافران نجف/روابط عمومی زاگرس:ساعت غیراداری پاسخگونیستم!

سرگردانی مسافران نجف/روابط عمومی زاگرس:ساعت غیراداری پاسخگونیستم!

در حالی که مسافران پرواز شرکت زاگرس از مبدا نجف ساعت‌ها در فرودگاه امام برای دریافت بار خود سرگردان هستند، مدیر روابط عمومی این شرکت گفت:«در ساعت غیر اداری پاسخگو نیستم»! به گزارش خبرنگار مهر، دو پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس به شماره پرواز ۳۰۴۰ و ۳۰۵۰ در مسیر نجف – تهران در حالی که ساعت‌ها

تشریح جزئیات تاخیر در تحویل بار مسافران پرواز نجف-تهران
دوشنبه 22 آبان 1396 7 ماه قبل

تشریح جزئیات تاخیر در تحویل بار مسافران پرواز نجف-تهران

ری- سرپرست روابط عمومی فرودگاه امام خمینی(ره) علت تاخیر تحویل بار مسافران پرواز نجف به تهران را ورود همراه با تاخیر بار این پرواز به فرودگاه امام(ره) دانست. علی کاشانی حیدری، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص سرگردانی مسافران پرواز نجف-تهران در فرودگاه امام(ره) اظهار داشت: بار این مسافران توسط یک هواپیمای دیگر و

در ساعت غیر اداری پاسخگو نیستم!
دوشنبه 22 آبان 1396 7 ماه قبل ٬ ٬ خبر مهم

در ساعت غیر اداری پاسخگو نیستم!

در حالی که مسافران پرواز شرکت زاگرس از مبدا نجف ساعت‌ها در فرودگاه امام برای دریافت بار خود سرگردان هستند، مدیر روابط عمومی این شرکت گفت:«در ساعت غیر اداری پاسخگو نیستم»! بر همین اساس یکی از مسافران پرواز شماره ۳۰۵۰ شرکت هواپیمایی زاگرس در تماس با خبرگزاری مهر، گفت: پرواز ما ساعت ۱۷:۳۰ از نجف انجام

توضیح مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان در خصوص جاماندن مسافران اهواز – تهران

توضیح مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان در خصوص جاماندن مسافران اهواز – تهران

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با اشاره به جا ماندن حدود ۳۰ مسافر اهوازی از پرواز شماره ۹۵۷ ایرتور به تهران، گفت: همیشه تعدادی جامانده در پروازها وجود دارد اما امروز یک اتفاق نادر افتاد و حدود ۳۰ نفز از پرواز جا ماندند

اعتراض مسافران نتیجه داد/ توبیخ ایرلاین ایرانی به دلیل تاخیر در تحویل بار

اعتراض مسافران نتیجه داد/ توبیخ ایرلاین ایرانی به دلیل تاخیر در تحویل بار

به دنبال اعتراض تعدادی از مسافران یکی از ایرلاین‌های ایرانی به دلیل تاخیر در تحویل بارهایشان در فرودگاه امام خمینی، مسئولان این فرودگاه به طور جدی با ایرلاین مربوطه برخورد کردند. به گزارش ایسنا، چند روز قبل تعدادی از مسافران یک پرواز که از مبدا شهر دنیزلی در ترکیه به فرودگاه امام رسیده بودند،  

ماجرای تاخیر در تحویل بار مسافران یک شرکت هواپیمایی
سه شنبه 7 شهریور 1396 10 ماه قبل ٬

ماجرای تاخیر در تحویل بار مسافران یک شرکت هواپیمایی

پس از گلایه مسافران پرواز دنیزلی – تهران یک شرکت هواپیمایی از تاخیر در تحویل بارها، رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) پیگیری ماجرا را بر عهده گرفت.

توبیخ یک ایرلاین برای عدم رعایت حقوق مسافران

توبیخ یک ایرلاین برای عدم رعایت حقوق مسافران

یک ایرلاین ایرانی به دلیل رعایت نکردن حقوق مسافران در پرواز دنیزلی – تهران از سوی سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به صورت کتبی توبیخ شد. به گزارش تسنیم، چند روز پیش فیلمی با موضوع “گلایه مسافران از تاخیر در تحویل بار آن ها” پس از ورود به ترمینال مسافری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

هماهنگی برای بارگیری هواپیما چگونه انجام می‌شود

هماهنگی برای بارگیری هواپیما چگونه انجام می‌شود

لود کنترل بوسیله سیستم‌های کامیپوتری از تعداد مسافر هر پرواز اطلاع کامل دارد و بر نحوه چینش مسافر در پرواز نظارت آنلاین دارد و در صورت کم‌بودن مسافر و نیاز تعادلی پرواز ردیف‌های خاصی از صندلی‌ها را برای اختصاص به مسافر مشخص و تعدادی را مسدود می‌کند تا با استفاده از نیروی وزن مسافران تعادل

شرکت هندلینگ تُرک عامل نرسیدن بار مسافران به تهران
جمعه 13 اسفند 1395 1 سال قبل

شرکت هندلینگ تُرک عامل نرسیدن بار مسافران به تهران

شب گذشته تعدادی از مسافران پرواز شرکت هواپیمایی قشم‌ایر که از استانبول به مقصد تهران پرواز کرده بودند در فرودگاه امام خمینی (ره) به دلیل نرسیدن چمدان‌هایشان با مشکلاتی مواجه شدند و برای چند ساعت معطل شدند، موضوعی که این شرکت هواپیمایی به‌طور رسمی توضیحاتی در مورد آن اعلام کرده است.

بار مسافران هواپیمایی آتا جا ماند!
دوشنبه 11 بهمن 1395 1 سال قبل

بار مسافران هواپیمایی آتا جا ماند!

یکی از مسافران این پرواز در این زمینه می‌گوید: قرار بود ساعت ۱۳ با پرواز شماره ۵۲۶۲ هواپیمائی آتا از مبدا قشم به مشهد سفر کنیم، ابتدا اعلام کردند که پرواز به ساعت ۱۵:۴۵ موکول شده اما در این ساعت نیز پرواز انجام نشد و نهایتاً در ساعت ۱۷:۴۵ پرواز انجام شد. وی ادامه می‌دهد:

بعد از گم شدن چمدان چکار کنیم
سه شنبه 5 بهمن 1395 1 سال قبل

بعد از گم شدن چمدان چکار کنیم

گاهی اوقا ممکنه برای همه ما پیش بیاد که بعد از انجام پرواز و خروج از هواپیما در زمان تحویل گرفتن چمدونها متوجه میشیم که چمدون ما بین چمدونهای دیگه نیست. در همچین شرایطی ممکنه دچار سردرگمی بشیم اما با راهکارهایی که امروز براتون توضیح میدیم احتمالش زیاده که بتونید چمدونتون رو دوباره پس بگیرید.

چند توصیه در خصوص گم شدن چمدان در فرودگاه
جمعه 14 آبان 1395 2 سال قبل

چند توصیه در خصوص گم شدن چمدان در فرودگاه

قطعا کسی دوست ندارد تجربه گم شدن چمدان در فرودگاه را به عنوان خاطره ای از خود به یادگار داشته باشد. دیدن این صحنه که همه یکی یکی شاد و خندان از قسمت تحویل بار بیرون می آیند و شما همچنان با نگاهی خیره منتظر چمدان تان هستید اصلا جالب نیست! به خصوص وقتی که

سرنوشت نامعلوم بار مسافران پرواز استانبول-تهران تابان- از ما بلیط نخرید؟
جمعه 7 آبان 1395 2 سال قبل

سرنوشت نامعلوم بار مسافران پرواز استانبول-تهران تابان- از ما بلیط نخرید؟

درحالی پرواز هواپیمایی تابان چهارشنبه شب در فرودگاه امام خمینی به زمین نشسته که بخشی از بار مسافران این پرواز ناپدید شده، پیگیری مسافران در این رابطه بی نتیجه مانده و مدیران تابان به آنها توصیه کرده‌اند که دیگر از این ایرلاین بلیت خریداری نکنند.

قوانین مقررات جامه دان مسافرین در پروازهای کاسپین

قوانین مقررات جامه دان مسافرین در پروازهای کاسپین

نکات مهم برای جامه دان مسافرین : کالای های غیر قابل حمل داخل کابین پروازهای کاسپین کالاهای غیر قابل حمل • ساک دستی و دیگر بسته هایی را که با خود به داخل هواپیما می برید باید به اندازه کیف دستی بوده و از حد مجاز تجاوز ننماید . • ورود کلیه وسایل شکستنی، تیز

حقوقی که مسافران هوایی از آنها بی‌خبرند

حقوقی که مسافران هوایی از آنها بی‌خبرند

در آمریکا در صورت گم شدن چمدان و بار مسافر، تقریبا ۳ هزار و ۴۰۰ دلار به مسافر پرداخت می‌شود. در پروازهای بین‌المللی میزان این پرداخت متفاوت خواهد بود.

خیال آسوده تر مسافرین برای گم نشدن چمدان های شان در سال ۲۰۱۵
پنج شنبه 9 اردیبهشت 1395 2 سال قبل ٬

خیال آسوده تر مسافرین برای گم نشدن چمدان های شان در سال ۲۰۱۵

تمرکز صنعت هوایی در ارتقاء مدیریت چمدان ها نشان دهنده نتایج قوی در پایین آمدن رتبه گم شدن چمدان ها در سال ۲۰۱۵ و رسیدن آن به پایین تر سطح خود تا به امروز می باشد. بر اساس SITA Baggage Report در سال ۲۰۱۶ ، میزان چمدان های گم شده به تعداد ۶٫۵ چمدان در

جابجایی بار یا مسافر؛ کدام اولویت دارد؟
چهارشنبه 28 بهمن 1394 2 سال قبل ٬ ٬

جابجایی بار یا مسافر؛ کدام اولویت دارد؟

حال که وزارت راه گام‌هایی برای تسهیل افزایش و تسهیل جابجای مسافران برداشته است ضروری است که برنامه‌ریزی ویژه‌ای نیز برای حمل‌ونقل کالا در کشور انجام دهد، چراکه اولویت جابجایی بار برای اقتصاد کشور قطعاً بیشتر از اولویت جابجایی مسافر است و در این صورت می‌توان منتظر تحول در اقتصاد کشور بود.

بار مسافران تهران- نجف در فرودگاه امام جا ماند!
یکشنبه 14 تیر 1394 3 سال قبل ٬

بار مسافران تهران- نجف در فرودگاه امام جا ماند!

به گزارش خبرنگار مهر، پرواز شماره ۳۴۱۳ ایران ایر در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد نجف حرکت کرد و پس از رسیدن به فرودگاه، به مسافران اعلام شد که بارهای آنها ساعتی بعد به آنها تحویل داده می‌شود اما هنوز پس از گذشت چهار روز، بار

در صورت گم شدن و یا آسیب دیدن چمدان چه باید کرد؟
یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 3 سال قبل ٬

در صورت گم شدن و یا آسیب دیدن چمدان چه باید کرد؟

شاید باورکردنی نباشد که میلیون‏‌ها چمدان تحویل شده در جریان ترانزیت یا گم می‎شوند و یا آسیب می‎بیند. وقتی چمدان‌مان را تحویل می‏‌دهیم انتظار داریم که دوباره آن را در مقصد ببینیم. اما اگر چمدانتان در مقصد نبود چه‌ کاری باید انجام دهید؟ وِرد زبان یک مسافر باید این باشد که: «وقتی فرودگاه را ترک

مدیر عامل شرکت فرودگاه ها: بار حجاج رایگان به درب منازل خواهد رسید
دوشنبه 27 مرداد 1393 4 سال قبل

مدیر عامل شرکت فرودگاه ها: بار حجاج رایگان به درب منازل خواهد رسید

تراز: مدیر عامل شرکت فرودگاه های کشور از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر حاجی اعزام می شوند، گفت: روز گذشته جلسه ای را با اداره پست در سازمان حج و زیارت داشتیم، بر این اساس قرار شده است که امسال بار حجاج در فرودگاه امام خمینی (ره)

ماجرای چمدانی که در پرواز “ترکیش‌ایر” پیدا نشد

ماجرای چمدانی که در پرواز “ترکیش‌ایر” پیدا نشد

یکی از خوانندگان خبرآنلاین از مفقود شدن چمدان خود در سفر از ژنو به تهران می‌نویسد و عدم پاسخگویی شرکت ترکیش‌ایر به اتفاقی که ۵ ماه از وقوع آن می‌گذرد و همین مساله مبنایی قرار می‌گیرد برای پیگیری در خصوص نحوه نظارت بر فعالیت شرکت‌های هواپیمایی خارجی در ایران. به گزارش ایسنا، خبرآنلاین در ادامه نوشت:

آخرین اخبار

اخبار متفرقه (سایر حوزه ها)

آرشیو

پربازدید